Каталог товарів
Клієнту
Мова:
Тема сайту:
+38 (097) 063-56-71
Наша адреса
Київ, 02000, вул. Дегтярівська 53А, оф. 405 | Від станції метро "Берестейська" – 5 хвилин пішки.
Телефони
Графік роботи
  • Пн-Пт: з 11 до 18
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Гарантія та повернення

ПРАВИЛА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЙНОЇ ПІДТРИМКИ КОМПАНІЇ “FIXCENTER”

Компанія “Fixcenter” зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів, проданих покупцеві.

Згідно з гарантійними зобов'язаннями сервісний центр (СЦ) компанії “Fixcenter” зобов'язується прийняти та забезпечити тестування товару, що підлягає гарантійному обслуговуванню. Якщо тестування покаже, що товар несправний з вини виробника, СЦ зобов'язується забезпечити ремонт товару та його повернення клієнту (доставка клієнту здійснюється коштом клієнта) у працездатному стані. Якщо товар неремонтопридатний, СЦ зобов'язується замінити товар на такий же робочий. За відсутності на складі необхідного виробу – на аналогічний за параметрами або інший, з урахуванням різниці у вартості на момент заміни.

Гарантійні умови:

  • Виріб постачався безпосередньо покупцеві, про що свідчать відповідні документи (товарний чек, гарантійний талон, гарантійна пломба, фіскальний чек, платіжна квитанція або запис у CRM системі).
  • На корпусі пристрою є фірмовий стікер нашої компанії, при цьому термін гарантії ще не закінчився (опціонально).
  • На виробі не порушені пломби, стікери нашої компанії та фірмові знаки виробника, відсутні сліди переклеювання, перепаювання, стороннього втручання.
  • Виріб експлуатувався за призначенням та дотримувалися рекомендацій щодо експлуатації.
  • Гарантійне обслуговування несправного товару проводиться лише на території сервісного центру. Доставка до СЦ і назад здійснюється силами клієнта. Компанія Fixcenter компенсує витрати клієнтів з відправлення товару, що підлягає гарантійному обміну або поверненню до сервісного центру та назад, у тому випадку, якщо помилка була допущена з боку співробітників компанії.
  • Компанія “Fixcenter” зобов'язується безкоштовно відремонтувати елемент несправного обладнання без погіршення експлуатаційних характеристик. Термін гарантійного обслуговування визначається ступенем складності несправності і може становити від 1 до 14 календарних днів з моменту надходження пристрою до СЦ.
  • Виконавець за жодних умов не несе відповідальності за будь-який збиток, заподіяний клієнту виникненням несправності проданого обладнання, включаючи всі без винятку випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації, інших матеріальних втрат, пов'язаних з використанням або неможливістю використання відремонтованого обладнання, за втрату даних або програмного забезпечення, що сталася внаслідок виникнення несправності, або є наслідком діагностики або ремонту обладнання.
  • Якщо виробником передбачений ремонт зданого виробу або заміна на такий же відремонтований, то після виконання ремонту проводиться або повернення зданого відремонтованого виробу, або заміна на такий же відремонтований, і гарантія на такий виріб є залишковою.
  • Приналежність виробу до гарантійного обслуговування визначається інженером СЦ після прийому його в СЦ та при більш детальному огляді.
  • Якщо в результаті перевірки зданого на гарантійне обслуговування виробу з'ясовується, що заявлений дефект не є несправністю, і виник в результаті неправильної експлуатації виробу, то СЦ має право вимагати від покупця відшкодування витрат з тестування такого обладнання.
  • За відсутності повної комплектації виробу взаєморозрахунки будуть проводитися з розрахунку 70% від продажної вартості товару на момент взаєморозрахунків.
  • За неможливості виконати ремонт зданого пристрою, проводиться компенсація грошових коштів на поточний баланс клієнта або ж на його банківський рахунок з розрахунку продажної вартості (вартість на момент продажу) даного пристрою.
  • На групи: «термопрокладки», «трафарети», «витратні матеріали», «роз'єми», «петлі», «корпусні деталі», «кабелі живлення DC», «мережеві кабелі живлення», «мікросхеми» гарантія не поширюється. Товари з цих груп продаються без гарантії!
  • Гарантія на зміну ємності акумуляторних батарей не поширюється.
  • Гарантія на повну відсутність пікселів надається на всі матриці терміном на 14 днів з моменту створення відвантажувальної накладної. Починаючи з 15-го дня гарантія на пікселі надається згідно зі стандартом ISO13406-2 по другому класу матриць.

Порушення умов гарантії:

Fixcenter не несе гарантійні зобов'язання та не проводить безкоштовне сервісне обслуговування виробу в таких випадках:

  • наявність будь-яких механічних пошкоджень виробу (включаючи ті, які явно не могли спричинити появу несправності);
  • наявність слідів впливу рідини на виріб, слідів окислення елементів або доріжок, слідів несанкціонованого втручання, комах або слідів їхньої присутності;
  • наявність термічних пошкоджень виробу, його електричних ланцюгів, згорілих мікросхем, наслідки “гарячого” підключення;
  • відсутність окремих компонентів, деталей, елементів кріплення, що є невід'ємними частинами виробу;
  • відсутність або пошкодження на виробі маркувань (назва моделі, серійного номера, гарантійних стікерів, номера партії тощо);
  • пошкодження, спричинене стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа тощо), побутовими факторами (підвищена вологість, запиленість, агресивне навколишнє середовище тощо);
  • порушень правил транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та встановлення обладнання;
  • спроби ремонту або розтину виробу самостійно або третіми особами;
  • несанкціонованої модифікації;
  • пошкоджень, спричинених використанням нестандартних (неоригінальних) запчастин та/або витратних матеріалів, засобів для чищення;
  • наявність подряпин, сколів, вм'ятин на корпусах виробів, які можуть бути витлумачені як сліди механічного пошкодження.

Умови повернення товарів:

Компанія Fixcenter передбачає повернення товару протягом 14 календарних днів з дня відвантаження зі складу компанії. За необхідності повернення потрібно доставити товар безпосередньо в офіс компанії силами покупця.

  1. Повернення товару можливе за дотримання наступних умов:

    • з моменту відвантаження товару з нашого складу не минуло 14 днів (14 днів обчислюються з моменту списання відвантажувальної накладної до моменту повернення товару в СЦ FIXCENTER (фізичного потрапляння до сервісного центру компанії FIXCENTER). Перевірити дату відвантаження ви можете у менеджерів нашої компанії;
    • товар НЕ був у використанні та має товарний вигляд;
    • комплектність товару відповідає комплектності на момент відвантаження (наявність захисних піночок, оригінальних упаковок тощо);
    • доставка товару до компанії FIXCENTER завжди здійснюється силами та коштом клієнта;
    • всі витрати на доставку товару «Новою поштою» оплачує покупець, оскільки гарантія покриває лише сам пристрій, але не його доставку. За відправки товару на повернення коштом компанії сума доставки буде утримана з вартості товару.
  2. Товар, привезений «Під замовлення» індивідуально під клієнта, поверненню не підлягає, лише заміні за гарантією. У разі браку товару, привезеного під замовлення, клієнту замовляється заміна на аналогічний. Повернення коштів не здійснюється.
  3. Рішення про повернення товару приймається протягом 1-7 днів з моменту прийому товару.
  4. На товарні групи: «витратні матеріали», «термопрокладки», «кулі BGA», «шлейфи для матриць» умова повернення протягом 14 днів не поширюються. Повернення товарів із цих груп не проводиться!
  5. Компанія FIXCENTER не здійснює повернення мікросхем при розкритій упаковці мікросхеми.
  6. Компенсація грошових коштів за товар, що повертається, проводиться лише за дотримання всіх вище перерахованих умов.

Порядок відправки несправних виробів в СЦ компанії «FIXCENTER»

  1. Оформити заявку на Повернення/Гарантію/Обмін товару.
  2. Про необхідність відправлення несправної деталі потрібно повідомити менеджерам нашої компанії по телефону або іншим зручним засобом зв'язку з розділу "Контакти" на нашому сайті.
  3. Переконатися в тому, що даний товар підлягає поверненню та повідомити причину повернення менеджерам.
  4. Якщо клієнт проживає в Києві, повернення здійснюється самостійно у нас в офісі. Якщо клієнт знаходиться в іншому місті, відправка товару на повернення/гарантію здійснюється кур'єрською службою «Нова пошта». Всі витрати на доставку бере на себе клієнт, оскільки гарантія покриває лише сам пристрій, але не його доставку.
  5. При отриманні посилки ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте цілісність упаковки. За найменших сумнівів, зверніться до представника вантажоперевізника. Якщо упаковка не має зовнішніх пошкоджень, але є механічні пошкодження самих пристроїв або пристрої не комплектні, то клієнт в день отримання товару здійснює фотозйомку пошкоджень і висилає в сервісний центр FIXCENTER (support@fixcenter.com.ua) для розгляду причин і прийняття рішення по конкретному випадку.
  6. Відправка товарів до сервісного центру та назад проводиться коштом клієнта в обидва боки.

З усіх питань, що стосуються гарантійної підтримки та технічних консультацій, необхідно звертатися:

тел: 099-130-19-43, e-mail: support@fixcenter.com.ua

Компанія «FIXCENTER» залишає за собою право на зміну даних умов без попереднього повідомлення.