ПРАВИЛА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЙНОЇ ПІДТРИМКИ КОМПАНІЇ “FIXCENTER”
Компанія “Fixcenter” зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів, проданих покупцеві.
Згідно з гарантійними зобов'язаннями сервісний центр (СЦ) компанії “Fixcenter” зобов'язується прийняти та забезпечити тестування товару, що підлягає гарантійному обслуговуванню. Якщо тестування покаже, що товар несправний з вини виробника, СЦ зобов'язується забезпечити ремонт товару та його повернення клієнту (доставка клієнту здійснюється коштом клієнта) у працездатному стані. Якщо товар неремонтопридатний, СЦ зобов'язується замінити товар на такий же робочий. За відсутності на складі необхідного виробу – на аналогічний за параметрами або інший, з урахуванням різниці у вартості на момент заміни.
Гарантійні умови:
- Виріб постачався безпосередньо покупцеві, про що свідчать відповідні документи (товарний чек, гарантійний талон, гарантійна пломба, фіскальний чек, платіжна квитанція або запис у CRM системі).
- На корпусі пристрою є фірмовий стікер нашої компанії, при цьому термін гарантії ще не закінчився (опціонально).
- На виробі не порушені пломби, стікери нашої компанії та фірмові знаки виробника, відсутні сліди переклеювання, перепаювання, стороннього втручання.
- Виріб експлуатувався за призначенням та дотримувалися рекомендацій щодо експлуатації.
- Гарантійне обслуговування несправного товару проводиться лише на території сервісного центру. Доставка до СЦ і назад здійснюється силами клієнта. Компанія Fixcenter компенсує витрати клієнтів з відправлення товару, що підлягає гарантійному обміну або поверненню до сервісного центру та назад, у тому випадку, якщо помилка була допущена з боку співробітників компанії.
- Компанія “Fixcenter” зобов'язується безкоштовно відремонтувати елемент несправного обладнання без погіршення експлуатаційних характеристик. Термін гарантійного обслуговування визначається ступенем складності несправності і може становити від 1 до 14 календарних днів з моменту надходження пристрою до СЦ.
- Виконавець за жодних умов не несе відповідальності за будь-який збиток, заподіяний клієнту виникненням несправності проданого обладнання, включаючи всі без винятку випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації, інших матеріальних втрат, пов'язаних з використанням або неможливістю використання відремонтованого обладнання, за втрату даних або програмного забезпечення, що сталася внаслідок виникнення несправності, або є наслідком діагностики або ремонту обладнання.
- Якщо виробником передбачений ремонт зданого виробу або заміна на такий же відремонтований, то після виконання ремонту проводиться або повернення зданого відремонтованого виробу, або заміна на такий же відремонтований, і гарантія на такий виріб є залишковою.
- Приналежність виробу до гарантійного обслуговування визначається інженером СЦ після прийому його в СЦ та при більш детальному огляді.
- Якщо в результаті перевірки зданого на гарантійне обслуговування виробу з'ясовується, що заявлений дефект не є несправністю, і виник в результаті неправильної експлуатації виробу, то СЦ має право вимагати від покупця відшкодування витрат з тестування такого обладнання.
- За відсутності повної комплектації виробу взаєморозрахунки будуть проводитися з розрахунку 70% від продажної вартості товару на момент взаєморозрахунків.
- За неможливості виконати ремонт зданого пристрою, проводиться компенсація грошових коштів на поточний баланс клієнта або ж на його банківський рахунок з розрахунку продажної вартості (вартість на момент продажу) даного пристрою.
- На групи: «термопрокладки», «трафарети», «витратні матеріали», «роз'єми», «петлі», «корпусні деталі», «кабелі живлення DC», «мережеві кабелі живлення», «мікросхеми» гарантія не поширюється. Товари з цих груп продаються без гарантії!
- Гарантія на зміну ємності акумуляторних батарей не поширюється.
- Гарантія на повну відсутність пікселів надається на всі матриці терміном на 14 днів з моменту створення відвантажувальної накладної. Починаючи з 15-го дня гарантія на пікселі надається згідно зі стандартом ISO13406-2 по другому класу матриць.
Порушення умов гарантії:
Fixcenter не несе гарантійні зобов'язання та не проводить безкоштовне сервісне обслуговування виробу в таких випадках:
- наявність будь-яких механічних пошкоджень виробу (включаючи ті, які явно не могли спричинити появу несправності);
- наявність слідів впливу рідини на виріб, слідів окислення елементів або доріжок, слідів несанкціонованого втручання, комах або слідів їхньої присутності;
- наявність термічних пошкоджень виробу, його електричних ланцюгів, згорілих мікросхем, наслідки “гарячого” підключення;
- відсутність окремих компонентів, деталей, елементів кріплення, що є невід'ємними частинами виробу;
- відсутність або пошкодження на виробі маркувань (назва моделі, серійного номера, гарантійних стікерів, номера партії тощо);
- пошкодження, спричинене стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа тощо), побутовими факторами (підвищена вологість, запиленість, агресивне навколишнє середовище тощо);
- порушень правил транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та встановлення обладнання;
- спроби ремонту або розтину виробу самостійно або третіми особами;
- несанкціонованої модифікації;
- пошкоджень, спричинених використанням нестандартних (неоригінальних) запчастин та/або витратних матеріалів, засобів для чищення;
- наявність подряпин, сколів, вм'ятин на корпусах виробів, які можуть бути витлумачені як сліди механічного пошкодження.
Умови повернення товарів:
Компанія Fixcenter передбачає повернення товару протягом 14 календарних днів з дня відвантаження зі складу компанії. За необхідності повернення потрібно доставити товар безпосередньо в офіс компанії силами покупця.
-
Повернення товару можливе за дотримання наступних умов:
- з моменту відвантаження товару з нашого складу не минуло 14 днів (14 днів обчислюються з моменту списання відвантажувальної накладної до моменту повернення товару в СЦ FIXCENTER (фізичного потрапляння до сервісного центру компанії FIXCENTER). Перевірити дату відвантаження ви можете у менеджерів нашої компанії;
- товар НЕ був у використанні та має товарний вигляд;
- комплектність товару відповідає комплектності на момент відвантаження (наявність захисних піночок, оригінальних упаковок тощо);
- доставка товару до компанії FIXCENTER завжди здійснюється силами та коштом клієнта;
- всі витрати на доставку товару «Новою поштою» оплачує покупець, оскільки гарантія покриває лише сам пристрій, але не його доставку. За відправки товару на повернення коштом компанії сума доставки буде утримана з вартості товару.
- Товар, привезений «Під замовлення» індивідуально під клієнта, поверненню не підлягає, лише заміні за гарантією. У разі браку товару, привезеного під замовлення, клієнту замовляється заміна на аналогічний. Повернення коштів не здійснюється.
- Рішення про повернення товару приймається протягом 1-7 днів з моменту прийому товару.
- На товарні групи: «витратні матеріали», «термопрокладки», «кулі BGA», «шлейфи для матриць» умова повернення протягом 14 днів не поширюються. Повернення товарів із цих груп не проводиться!
- Компанія FIXCENTER не здійснює повернення мікросхем при розкритій упаковці мікросхеми.
- Компенсація грошових коштів за товар, що повертається, проводиться лише за дотримання всіх вище перерахованих умов.
Порядок відправки несправних виробів в СЦ компанії «FIXCENTER»
- Оформити заявку на Повернення/Гарантію/Обмін товару.
- Про необхідність відправлення несправної деталі потрібно повідомити менеджерам нашої компанії по телефону або іншим зручним засобом зв'язку з розділу "Контакти" на нашому сайті.
- Переконатися в тому, що даний товар підлягає поверненню та повідомити причину повернення менеджерам.
- Якщо клієнт проживає в Києві, повернення здійснюється самостійно у нас в офісі. Якщо клієнт знаходиться в іншому місті, відправка товару на повернення/гарантію здійснюється кур'єрською службою «Нова пошта». Всі витрати на доставку бере на себе клієнт, оскільки гарантія покриває лише сам пристрій, але не його доставку.
- При отриманні посилки ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте цілісність упаковки. За найменших сумнівів, зверніться до представника вантажоперевізника. Якщо упаковка не має зовнішніх пошкоджень, але є механічні пошкодження самих пристроїв або пристрої не комплектні, то клієнт в день отримання товару здійснює фотозйомку пошкоджень і висилає в сервісний центр FIXCENTER (support@fixcenter.com.ua) для розгляду причин і прийняття рішення по конкретному випадку.
- Відправка товарів до сервісного центру та назад проводиться коштом клієнта в обидва боки.
З усіх питань, що стосуються гарантійної підтримки та технічних консультацій, необхідно звертатися:
тел: 099-130-19-43, e-mail: support@fixcenter.com.ua
Компанія «FIXCENTER» залишає за собою право на зміну даних умов без попереднього повідомлення.